نکات خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی
نوشته شده توسط : مسعود

خرید اینترنتی تابلو فرش از سایت دیجی دکوری

خرید اینترنتی تابلو فرش از سایت دیجی دکوری بهترین وعالی ترین انتخاب برای خرید تابلو فرش ماشینی است. شاید هنوز هم خرید اینترنتی آن هم تابلو فرش برای خیلی از افراد مطلوب نباشد. اما خرید از مراکز معتبر مانند دیجی دکوری که به صورت مستقیم با ارائه انواع تابلو فرش ماشینی کاشان و بدون هیچ گونه واسطه محصولات خود را ارائه می دهد میتواند ضامن یک خرید اینترنتی با خیال راحت باشد. در ادامه نکاتی که باید در خرید اینترنتی تابلو فرش به آن دقت کنید را بیان می کنیم.

برای یک خرید آنلاین با خیال راحت بهتر است به نکات زیر توجه کنید :

نوع تابلو فرش ماشینی

 انواع تابلو فرش های ماشینی با قیمت های مختلفی وجود دارند که قطعا کیفیت های مختلفی دارند . تابلو فرش های بافته شده ، تابلو فرش سابمیلیشن ، تابلو فرش کلاریس انواع  مختلف تابلو فرش ماشینی هستند و تابلو فرش های بافته شده یعنی طرح فرش به نقشه تبدیل شده است و به ماشین های بافت داده شده است تا تابلو فرش با طرح مورد نظر بافته شود . در دو نوع تابلو فرش سابمیلیشن و کلاریس طرح تابلو فرش بر روی فرش سفید چاپ می­شودبا این تفاوت که در چاپ کلاریس چاپ بصورت عمقی و در چاپ سابمیلیشن بصورت سطحی است و رنگ تا عمق فرش نمی­رود . با دانستن مدل های تابلو فرش ماشینی نیازی نیست حتما روی پودهای آن دست بکشید تا بدانید چه کیفیتی دارد .

متریال به کار رفته در تابلو فرش

نخ هایی که در بافت انواع  تابلو فرش به کار میرود میتواند پلی استر یا اکرولیک باشد .  تابلوفرش هایی که با نخ پلی استر بافته شده اند معمولا قیمت پایین تری نسبت به تابلو فرش های با نخ اکرولیک دارند. چله فرش نیز میتواند ابریشمی یا از سایر نخ ها باشدکه چله ابریشمی بسیار ظریف بوده و کیفیت تابلو فرش که با ان بافته شده است بسیار عالی و ظریف است .

به  اطلاعات پشت تابلو فرش دقت کنید

 در پشت تابلو فرش اطلاعات زیادی از جمله ؛ تراکم ، کارخانه بافنده ، نخ استفاده شده ، تعداد رنگ ها و...  وجود دارد که با مشاهده آن می­توانید متوجه کیفیت تابلو فرش شوید.

خرید ازسایت های معتبر

خرید از سایت های معتبری چون دیجی دکوری این اطمینان خاطر را می­دهد که شما کالای با کیفیتی را خریداری کرده اید . دیجی دکوری با عرضه مستقیم انواع تابلو فرش های ماشینی کاشان ، بهترین تابلو فرش را با کمترین قیمت به شما عرضه می­کند. جهت خرید می­توانید با مراجعه به سایت دیجی دکوری ، تابلو فرش خود را در هرسبکی که مد نظرتان است سفارش دهید.

 





:: برچسب‌ها: تابلو فرش ماشینی , خرید اینترنتی تابلو فرش , تابلو فرش بدون قاب , دیجی دکوری ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: