نوشته شده توسط : مسعود

سفارش  تابلو فرش عکس خودم در تهران

قصد داشتم برای زیبایی اتاقم عکس زیبایی از خودم را به یک تابلو فرش تبدیل کنم و در دکوراسیون اتاقم به کار ببرم. کمی فکر کردم ولی اطلاعاتی در این زمینه نداشتم. طبق معمول سفارش تابلو فرش عکس خودم در تهران را سر کردم و اطلاعاتی به دست آوردم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

 

سفارش انواع تابلو فرش چهره

تابلو فرش های ماشینی چهره دلخواه، از دسه تابلو فرش های ماشینی هستند که با مکانیزم های مختلفی قابل تولید بوده و بسته به اینکه شما چه مقدار می توانید هزینه کنید، تابلو فرش را با چه کیفیتی میخواهید و همین طور چقدر زمان دارید میتواند نوع و کیفیت تابلو فرش مورد نظرتان را مشخص کند. 

 

    معرفی انواع تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش های ماشینی در دو حالت کلی به دو دسته بافت و چاپی تقسیم می شوند. خود تابلو فرش های چاپی نیز در دو دسته تابلو فرش کلاریس و تابلو فرش سابلیمیشن قرار میگیرند. در ادامه ویژگی هر دسته بیان شده است.

 میان انواع تابلو فرش سه نوع تکنولوژی در تولید تابلو فرش به کار گرفته میشود  تابلو فرش های بافته شده، کلاریس و سابمیلیشن. تابلو فرش های بافته شده که کیفیت بهتری دارند بسیار به تابلو فرش های دستی نزدیک هستند و تنها با ماشین بافته شده اند. در این تابلو فرش ها نقشه تابلو فرش به طرح اولیه تبدیل شده و به ماشین بافت داده می شود تا آن را ببافد. اما در تابلو فرش های کلاریش و سابمیلیشن طرح روی فرش با زمینه سفید چاپ می شود با این تفاوت مه در تابلو فرش کلاریس رنگ تا عمق فرش نفوذ می کند ولی در نوع سابمیلیشن چاپ فقط سطحی است و ریشه فرش سفید است .

 

خوب است  بدانید دیجی دکوری مرکز معتبر در زمینه فرش و تابلو فرش بدون هیچ واسطه ای بهترین تابلو فرش ماشینی را با مناسب ترین هزینه عذضه می کند. فرآیند سفارش تا آماده سازی تابلو فرش چهره از نوع بافت حداقل 45 روز، برای تابلو فرش کلاریس حدود 2 هفته و برای تابلو فرش سابلیمیشن 2 روز زمان نیاز است.

منبع : تبدیل عکس به تابلو فرش دیجی دکوری



:: برچسب‌ها: تابلو فرش چهره خودم , خرید تابلو فرش ماشینی , تابلو فرش ماشینی چهره , تابلو فرش دیجی دکوری ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان

تابلو فرش چهره، یک هدیه و یک اثر هنری بسیار ماندگار است. اگر قصد دارید تابلو فرش با چهره شخصی خودتان یا عزیزان تان داشته باشید ما به شما کمک می کنیم تا بهترین و با کیفیت ترین تابلو فرش چهره را در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت داشته باشید.

 

خرید تابلو فرش چهره شخص در اصفهان

خرید تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان اصلا کار مشکلی نیست فقط کافیست مراحل زیر را به کار ببرید تا به راحتی به تابلو فرش چهره خود برسید:

کافیست به سایت دیجی دکوری مراجعه نموده و از دسته بندی تابلو فرش چهره، بر اساس قوانین تولید و چاپ تابلو فرش چهره شخصی، تابلو فرش ماشینی چهره خود را سفارش دهید.

دیجی دکوری، مرکز مستقیم و فعال در حوزه فرش و تابلو فرش با حذف واسطه ها بهترین تابلو فرش و فرش ماشینی کاشان را با کمترین قیمت نسبت به بازار عرضه می نماید.

 

قیمت تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان

تابلو فرش چهره شخصی در اصفهان قیمت های مختلفی دارد. تفاوت قیمت ها گاه به دلیل کیفیت تابلو فرش بوده و بخشی به دلیل وجود واسطه ها ست. قیمت تابلو فرش ماشینی به عوامل مختلفی چون اندازه تابلو فرش، متر یال به کار رفته در آن، نوع تابلو فرش ماشینی و مکانیزم تولید آن، تعداد شانه و تراکم عرضی  بستگی دارد. مثلا هر چه تراکم عرضی فرش بیشتر باشد آن تابلو فرش قیمت بالاتری دارد.

 

انواع تابلو فرش چهره

تابلو فرشی که با طرح دلخواه چهره شخصی تولید می شود، مکانیزم تولید آن خارج از دو حالت نیست؛ تابلو فرش چهره شخصی به صورت بافت ماشینی و یا چاپی است. در حالت بافت ماشینی تصویر تابلو فرش به ماشین آلات پیشرفته داده می شود و تابلو فرش نهایی را تحویل داده می شود. تابلو فرش های ماشینی چاپی در دو دسته کلا ریس و سابلیمیشن تولید می شوند که در این روش طرح و عکس تابلو فرش توسط ماشین آلات بر روی یک فرش سفید از قبل بافته شده چاپ می شود.

منبع : دیجی دکوری



:: برچسب‌ها: تابلو فرش چهره , تابلو فرش چهره شخصی , تابلو فرش ماشینی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مسعود

خرید اینترنتی تابلو فرش از سایت دیجی دکوری

خرید اینترنتی تابلو فرش از سایت دیجی دکوری بهترین وعالی ترین انتخاب برای خرید تابلو فرش ماشینی است. شاید هنوز هم خرید اینترنتی آن هم تابلو فرش برای خیلی از افراد مطلوب نباشد. اما خرید از مراکز معتبر مانند دیجی دکوری که به صورت مستقیم با ارائه انواع تابلو فرش ماشینی کاشان و بدون هیچ گونه واسطه محصولات خود را ارائه می دهد میتواند ضامن یک خرید اینترنتی با خیال راحت باشد. در ادامه نکاتی که باید در خرید اینترنتی تابلو فرش به آن دقت کنید را بیان می کنیم.

برای یک خرید آنلاین با خیال راحت بهتر است به نکات زیر توجه کنید :

نوع تابلو فرش ماشینی

 انواع تابلو فرش های ماشینی با قیمت های مختلفی وجود دارند که قطعا کیفیت های مختلفی دارند . تابلو فرش های بافته شده ، تابلو فرش سابمیلیشن ، تابلو فرش کلاریس انواع  مختلف تابلو فرش ماشینی هستند و تابلو فرش های بافته شده یعنی طرح فرش به نقشه تبدیل شده است و به ماشین های بافت داده شده است تا تابلو فرش با طرح مورد نظر بافته شود . در دو نوع تابلو فرش سابمیلیشن و کلاریس طرح تابلو فرش بر روی فرش سفید چاپ می­شودبا این تفاوت که در چاپ کلاریس چاپ بصورت عمقی و در چاپ سابمیلیشن بصورت سطحی است و رنگ تا عمق فرش نمی­رود . با دانستن مدل های تابلو فرش ماشینی نیازی نیست حتما روی پودهای آن دست بکشید تا بدانید چه کیفیتی دارد .

متریال به کار رفته در تابلو فرش

نخ هایی که در بافت انواع  تابلو فرش به کار میرود میتواند پلی استر یا اکرولیک باشد .  تابلوفرش هایی که با نخ پلی استر بافته شده اند معمولا قیمت پایین تری نسبت به تابلو فرش های با نخ اکرولیک دارند. چله فرش نیز میتواند ابریشمی یا از سایر نخ ها باشدکه چله ابریشمی بسیار ظریف بوده و کیفیت تابلو فرش که با ان بافته شده است بسیار عالی و ظریف است .

به  اطلاعات پشت تابلو فرش دقت کنید

 در پشت تابلو فرش اطلاعات زیادی از جمله ؛ تراکم ، کارخانه بافنده ، نخ استفاده شده ، تعداد رنگ ها و...  وجود دارد که با مشاهده آن می­توانید متوجه کیفیت تابلو فرش شوید.

خرید ازسایت های معتبر

خرید از سایت های معتبری چون دیجی دکوری این اطمینان خاطر را می­دهد که شما کالای با کیفیتی را خریداری کرده اید . دیجی دکوری با عرضه مستقیم انواع تابلو فرش های ماشینی کاشان ، بهترین تابلو فرش را با کمترین قیمت به شما عرضه می­کند. جهت خرید می­توانید با مراجعه به سایت دیجی دکوری ، تابلو فرش خود را در هرسبکی که مد نظرتان است سفارش دهید.

 



:: برچسب‌ها: تابلو فرش ماشینی , خرید اینترنتی تابلو فرش , تابلو فرش بدون قاب , دیجی دکوری ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()