نوشته شده توسط : مسعود

در یک حرکت قابل توجه برای صنعت ماشین‌های بافندگی حلقوی، شرکت ماشین‌آلات بافندگی حلقوی شانگهای سانتونی (Santoni Shanghai Knitting Machinery Co., Ltd) مجوز قانونی از مقامات چینی برای خرید پیشنهادی شرکت (Terrot GmbH) که یک تولید کننده برجسته ماشین‌های بافندگی حلقوی مستقر در آلمان است، را دریافت کرده است.

این خرید نمادی از گام مهمی در استراتژی سانتونی برای پیشرفت در صنعت و تثبیت جایگاه خود به عنوان تولید کننده پیشرو را نشان می‌دهد.با ادغام تروت در اکوسیستم سانتونی، انتظار می‌رود که این شرکت شاهد افزایش قابل توجهی در ظرفیت تولید و سهم بازار خود باشد.

استراتژی اکوسیستمی سانتونی با هدف افزایش نوآوری، پایداری و دیجیتالی‌سازی، با راهنمایی‌های تروت، به ویژه در حوزه‌های ژاکارد و دوبل، همسو است.با این همکاری، سانتونی مزیت رقابتی در ارائه ماشین‌ آلات با بازدهی و راندمان بالا را کسب خواهد کرد، چرا که ماشین آلات تروت به عملکرد برتر، نگهداری کم و مقرون به صرفه بودن شهرت دارند.

ماشین ژاکارد با تغذیه کننده پیشرفته UCC 572-T که توسط تروت ثبت اختراع شده‌است، در نمایشگاه ایتما آسیا (ITMA Asia + CITME) به نمایش گذاشته خواهد شد و برداشتی کلی از آینده این همکاری ارائه خواهد داد.مدیرعامل شانگهای سانتونی(Gianpietro Belotti)، هیجان خود را درباره این خرید ابراز کرده و اظهار داشته که این خرید جایگاه سانتونی در صنعت را تقویت می‌کند و امکان تجربه فوق العاده بافندگی حلقوی را برای مشتریان فراهم خواهد کرد.

در همین حال مدیرعامل شرکت تروت(Robert Czakowski)، بر مزایای ادغام نیروها، از جمله افزایش تخصص فناوران و قابلیت ارائه عملکردهای نوآورانه نساجی در بازار جهانی تاکید کرده‌ است.پس از خرید، تروت تحت رهبری Robert W ،Czakowski و Dirk Lange به عملیات خود ادامه خواهد داد.

سانتونی قصد دارد که دفتر مرکزی، امکانات، برندها و فعالیت‌های تروت را در شهر چمنیتز (Chemnitz) در آلمان حفظ کند.این فراگیری دوره جدیدی از رشد و نوآوری در صنعت ماشین‌های بافندگی حلقوی را نشان می‌دهد. شانگهای سانتونی و شرکت تروت، برای ارائه ماشین آلات پیشرفته نساجی و متحول کردن تولید محصولات بافت حلقوی در سراسر جهان نیروهای خود را یکی می کنند.

منبع: https://aryadook.ir/



:: برچسب‌ها: صنعت نساجی ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 | نظرات ()